יום רביעי, 10 באוגוסט 2011

דברים שחשוב לדעת על פסיכומטרי


הפסיכומטרי הוא שלב חשוב ביותר לעתיד המקצועי והכלכלי שלך, מדובר באחד המבחנים החשובים ביותר שתעשה בחיים. השקעה נכונה וטובה בפסיכומטרי יכולה לתת לך כרטיס כניסה לפקולטות מבוקשות באוניברסיטה וזה אומר תואר איכותי ואחר כך עבודה טובה, שכר גבוה ורמת חיים גבוה.
1.       מבחן פסיכומטרי מודד כישורים בשלושה תחומים: חשיבה מילולית, חשיבה כמותית ואנגלית. על פי המרכז הארצי בשלושת התחומים נבדקים כישורים הדרושים להצלחה של המועמד בלימודים אקדמיים.
2.       על פי המרכז הארצי, "בתחום האנגלית בפסיכומטרי נבדקת מידת השליטה בשפה האנגלית , כפי שהיא באה לידי ביטוי בקריאת קטעים ברמה אקדמית והבנתם. "בפרקי האנגלית נמצא שלושה סוגים עיקריים של שאלות: השלמת משפטים, ניסוח מחדש והבנת הנקרא.
  1. פסיכומטרי הוא מבחן שאתם עושים בשביל עצמכם, בשביל העתיד שלכם  ובכדי להצטיין התהליך חייב להתאים לאישיות הספציפית שלך.לדוגמא: שעות הקורס : אם אני שונאת לקום בבוקר, אני לא אבחר בקורס עם לימודי בוקר.
  2. מכוני פסיכומטרי משקיעים לא מעט כסף בפיתוח חומרי לימוד לפסיכומטרי. חשוב לשאול עד כמה חומר הלימוד הוא באמת מעודכן. ישנן מספר ערכות לימוד בשוק שמרבית התרגילים בהן לא השתנו מזה שנים ארוכות, ובדיקה זריזה תגלה זאת.
  3. איך לבחור קורס פסיכומטרי – ישנם אנשים המממשים את הפוטנציאל שלהם דווקא תחת תנאיי לחץ ובלימוד מרוכז ואינטנסיבי, לעומתם ישנם אחרים הזקוקים דווקא למסגרת רגועה ומסודרת ולקורס הדרגתי וממושך יותר.
  4. רמת החומר בבחינה הפסיכומטרית איננה גבוהה. ואולם, בכל זאת, אחוזי ההצלחה אינם מרקיעי שחקים. ככל שתתקדמו בלימוד הנושאים לבחינה תגלו שאין סיבה לעשות טעויות. במקביל תגלו שמרבית הטעויות אינן אלא טעויות שמקורן בתשומת לב או בחוסר ריכוז.
בתי הספר רעבים לתלמידים והתחרות בשוק עצומה, תנצלו את זה לטובתכם ותתמקחו על המחיר. תמיד תהיה הנחת "חיילים משוחררים" .גם לבחור בן 30 הם יתנו הנחת חייל משוחרר, פשוט מאוד בגלל שזאת לא הנחה, זאת טכניקת מכירה. הם מראש קובעים מחיר גבוה, אחרי שתי דקות שיחה כבר קיבלתם 2500 ₪ הנחה ובום, אתם בכיס הקטן שלהם והם הצליחו לסגור אתכם על מחיר גבוה ואתם עוד חושבים שקיבלתם הנחה.

אני ממליצה לקבל לפחות שלוש הצעות וליידע את בתי הספר שאתם בודקים הצעות מחברות שונות. אם קיבלתם מחיר נמוך במקום מסוים, תנסו לגרום לשני להשוות או לתת לכם מחיר נמוך יותר. תנו להם להזיע קצת ואל תשתכנעו בקלות. אם אתם מחפשים קורס פסיכומטרי אז המדריך הזה הוא בשבילכם : איך לקבל קורס פסיכומטרי איכותי במחיר טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה